Digital Media Planning & Buying



Σχετικά έγγραφα
Γενική Παρουσίαση ADMAN

Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της επισκεψιμότητας ενός δικτυακού τόπου

Liveschool Marketing Services

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΟΡΘΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

interactive communication Integrated Campaigns White Paper Φεβρουάριος , Cybertechnics Ltd. All rights reserved.

Growth in recession : Η κρίση ως ευκαιρία ανάπτυξης The Anytime Online case study

e Academy Digital Marketing Practitioner

Αναλυτική περιγραφή διδακτικών ενοτήτων. Digital Marketing Practitioner

PROGRAMMATIC BUYING. HERE THERE BE DRAGONS. OR NOT. Eric Parks Tempo OMD

Γενική Παρουσίαση ADMAN

Digital Agency. Athens

Τιμοκατάλογος 2014 Διαφημιστικό Κόστος ( ) για impressions (CPM)

Digital Marketing. Περακάκης Μάνος Καθηγητής Εφαρμογών Τομέας Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ

Naftemporiki Digital Network Presentation

Naftemporiki Digital Network Presentation

interactivecommunication Search Marketing White Paper Φεβρουάριος , Cybertechnics Ltd. All rights reserved.

It's all about the numbers. ROI & αποτελεσματικότητα digital καμπάνιας

Τιμοκατάλογος 2014 Διαφημιστικό Κόστος ( ) για impressions (CPM)

Affiliate Marketing. Σωτηρόπουλος Γιώργος Co-founder & Client Services Director

Digital Marketing Services

interactivecommunication Banner Campaigns White Paper Φεβρουάριος , Cybertechnics Ltd. All rights reserved.

Τιμοκατάλογος 2015 Διαφημιστικό Κόστος ( ) για impressions (CPM)

ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΑΦΟΥ

TIMOΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΡΤ Α.Ε ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΥ.1 ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ CPM...

Τ Ι Μ Ο Κ Α Τ Α Λ Ο Γ Ο Σ

Φεβρουάριος 2017 Έκδοση 01.0

Ideas that take you places

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

INTERNET MARKETING. Προώθηση και Διαφήμιση στο Διαδίκτυο. Β Ο/Δ Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Σχ. Έτος

TIMOΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΩΝ ΤΗΣ ΕΡΤ Α.Ε. 2015

Ermis Media. Κατηγορία: Digital Media. Τίτλος Συμμετοχής:Vodafone MSN. Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): Vodafone CU

Let s talk about Social Media!

Naftemporiki Digital Network Presentation

APOSTOLIS AIVALIS. Innovation & Strategy Mentor. facebook.com/tolisaivalis. linkedin.com/in/aivalis. twitter.com/aivalis (@aivalis) about.

Ermis Direct. Κατηγορία: DIRECT / DIRECT MARKETING / Business to Consumer / Καμπάνιες Direct Marketing

Το διαδίκτυο στην υπηρεσία µιας επιχείρησης. Χρήση διαδικτύου & socialmedia ως εργαλεία διαφήµισης χαµηλού κόστους

Social Media Marketing for Hotels

COMPANY PROFILE. Έως το 2006 έχοντας σαν κύριο πεδίο δράσης το Word of Mouth Marketing, η

Ermis Media. Κατηγορία: E6 Social Media. Τίτλος Συμμετοχής: #ABSOLUTNIGHTS. Προϊόν/Υπηρεσία (Brand Name): ABSOLUT

COMPANY PROFILE. Έως το 2006 έχοντας σαν κύριο πεδίο δράσης το Word of Mouth Marketing, η

ΕΤΑΙΡΙΚΗ TAYTOTHTA. Λογότυπο. Επαγγελματική κάρτα

STATE OF DIGITAL LEADERSHIP 2014

Ermis Media. Κατηγορία: Ε5. Digital Media. Τίτλος Συμμετοχής: Magic Storyboard, a new Digital touch! Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): COSMOTE VDSL

Online Ψηφιακό Promotion ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, η ολιστική προσέγγιση - Στρατηγική,

Internet Marketing

ΓΤΠ 61. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟ ΩΡΑ 16/01/2011

Ε Ν Τ Ρ Ι Κ Η Σ Ε Λ Ι Δ Α

Velvet Studio. Creative Agency

Ermis Media. Με το concept What If, προκαλούμε τον κόσμο να κάνει τα πράγματα διαφορετικά, ανακαλύπτοντας το νέο του εαυτό.

HANDBOOK GUIDES & GUIDELINES

facebook.com/redcarpet.gr

Google AdWords For Business. Antonis Papachrisanthou

Ermis Media. Κατηγορία: E6 Social Media. Τίτλος Συμμετοχής: Hasbro, Monopoly Global Edition. Προϊόν/Υπηρεσία (Brand Name): Monopoly

Explore Together. Δημιουργία Brand Awareness στο ανταγωνιστικό περιβάλλον των Social Media

Naftemporiki Digital Network. Τιμοκατάλογος - Ratecard 2014

Ermis Media. Κατηγορία: Τίτλος Συμμετοχής: My Elvive" Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): L Oreal Paris. Εταιρία/Πελάτης: L Oreal Hellas

Moosend. Marketing In E-Commerce. MOOSEND / Marketing Best Practice Guide

Τιμοκατάλογος 2014 Διαφημιστικό Κόστος ( ) για impressions (CPM)

Ermis Media. Κατηγορία: Digital Media. Τίτλος Συμμετοχής: Τολμάς ή Απαντάς. Προϊόν/Υπηρεσία (Brand Name): Pepsi. Εταιρία/Πελάτης: PepsiCo ΗΒΗ

Search Engine Marketing

Ermis Media. Κατηγορία: Digital Media. Τίτλος Συμμετοχής: Notos Galleries Mobile Geolocation. Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): Notos Galleries

Οδηγός δημιουργίας καμπάνιας Display Εισαγωγή:

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Τηλ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΟΜΑΔΑ 38 Παπαδοπούλου Αθανασία Ρουσοπούλου Νίκη

Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

photo Αποστόλης Αϊβαλής Managing Partner, facebook.com/tolisaivalis

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Ermis Direct. Είδος Προϊόντος/Υπηρεσίας: Πλατφόρμα Προσφορών και Επιβράβευσης

Naftemporiki Digital Network Presentation

e Academy Digital Marketing Practitioner

2 Μάρκετινγκ µηχανών αναζήτησης (Search Engine Marketing).

Ermis Media. Κατηγορία: Digital Media. Τίτλος Συμμετοχής: Lay s Dipscovery. Προϊόν/Υπηρεσία (Brand Name): Lay s. Εταιρία/Πελάτης: Tasty Foods AE

WATCH YOUR BUSINESS FLOURISH

Ermis Media. Η Vodafone πρακτικά επικοινωνούσε τις καμπάνιες της σε ένα νέο, καθαρό περιβάλλον με 100% SOV.

Local & Hyperlocal Facebook Advertising Solution for all Businesses

Ermis Integrated Campaign

Ermis Media. Κατηγορία: E5 Digital Media. Τίτλος Συμμετοχής: NEW SEASON NOVASPORTS. Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): Nova / Novasports

Γεωργούλη 26, Καλαμάτα, tel: fax:

Ψηφιακή ανάπτυξη. Course Unit #1 : Κατανοώντας τις βασικές σύγχρονες ψηφιακές αρχές Thematic Unit #1 : Τεχνολογίες Web και CMS

Ermis Media Κατηγορία: Digital Media Τίτλος Συμμετοχής: Vodafone CU XCLUSIVE Mobile Rich Media

Για την νέα καμπάνια της Lacta έπρεπε με την επιλογή των κατάλληλων digital μέσων να καταφέρουμε ώστε οι καταναλωτές να:

Εξατομικευμένη λύση για κάθε επιχείρηση

Ermis Media. Κατηγορία: Digital media. Τίτλος Συμμετοχής: oι Ιταλοί. Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): Barilla pesto sauces

Ermis Media. Λανσάρισμα της νέας ταινίας James Bond, Spectre της Feelgood στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Νοέμβριο 15, με στόχο ρεκόρ εισιτηρίων.

Ermis Integrated Campaign

Κατηγορία: Social Media. Τίτλος Συµµετοχής: NOYNOY youtube. Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): NOYNOY Εβαπορέ. Εταιρία/Πελάτης: FrieslandCampina Hellas

Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις Ενότητα 6: Διαδικτυακή Διαφήμιση

e Academy Digital Marketing Practitioner

Γιατί να διαφημίσω την επιχείρησή μου στο Facebook; Πλεονεκτήματα συγκριτικά με άλλα είδη διαφήμισης

Γεωργούλη 26, Καλαμάτα, tel: fax:

Ermis Media. Κατηγορία: Digital Media. Τίτλος Συμμετοχής: Vodafone Home. Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): Vodafone Home. Εταιρία/Πελάτης: Vodafone

Οικονομική Προσφορά Διαχείριση Social Media

Ermis Digital. 1.Τι ζητήθηκε από τον πελάτη - Backround, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας (μέγιστο 100 λέξεις)

Ermis Integrated Campaign

Ermis Media. Κατηγορία: DIGITAL MEDIA. Τίτλος Συμμετοχής: LEGO DIGITAL PARTNERSHIP. Προϊόν/Υπηρεσία (Brand Name): LEGO DUPLO, LEGO CITY, LEGO FRIENDS

w w w. e m p h a s i s. c o m. g r

Ermis Media. Κατηγορία: DIGITAL. Τίτλος Συμμετοχής: 100% Eπιτυχία και Συνεχίζουμε. Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): Head & Shoulders

(SEO) - Ανοίγοντας τους ορίζοντες τις ΜΜΕ Ελληνικής τουριστικής επιχείρησης στο ιαδίκτυο

Ermis Media. Κατηγορία: E6 Social Media. Τίτλος Συμμετοχής: Beefeater, Discover London. Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): Beefeater

Transcript:

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Digital Media Planning & Buying p.

Agenda 1.Digital Media Channels 2.Digital Media Planning & Buying 3.Ad Formats 4.Digital Media Metrics 5.Ad Serving & Campaign Management 6.Monitoring, Reporting & Optimization 7.Εισαγωγή στο Programmatic Buying p. 2

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Digital Media Channels p.

Digital Media Channels 1 Display 2 Video 3 Social Media 4 Search 5 Mobile p. 4

Display Portals Vertical Portals Λειτουργούν σαν σημείο εισόδου στο internet Παρουσιάζουν με ομοιόμορφο τρόπο μεγάλο όγκο πληροφοριών προερχόμενο από πολλές και διαφορετικές πηγές Προσφέρουν ποικιλία υπηρεσιών (emails, entertainment, news, search engines κ.α.) Παρουσιάζουν με ομοιόμορφο τρόπο μεγάλο όγκο πληροφοριών σχετικό με ένα συγκεκριμένο θέμα ή κλάδο προερχόμενο από πολλές και διαφορετικές πηγές Προσφέρουν ποικιλία σχετικών καθετοποιημένων υπηρεσιών (forums, tips, social sharing, how to, etc) p. 5

Βασικές κατηγορίες Περιεχομένου Portals Ειδησεογραφία Ψυχαγωγία / Lifestyle Πολυσυλλεκτικό περιεχόμενο και υπηρεσίες Καθετοποιημένο Περιεχόμενο για την Ειδησεογραφία Περιεχόμενο για την Ψυχαγωγία και το lifestyle Απευθύνεται σε ευρύ κοινό Ε 18-54 Απευθύνεται σε ευρύ κοινό Ε 18-54 Απευθύνεται κυρίως σε Γυναίκες Περιεχόμενο lifestyle Τρεις μεγάλοι Publishers Εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία με πολλούς τίτλους Κατηγορία με πολλούς τίτλους όπως οδηγοί πόλης, lifestyle, γυναίκα κ.α. Πολύ Υψηλές Επισκεψιμότητες Πολύ Υψηλές Επισκεψιμότητες Υψηλές Επισκεψιμότητες p. 6

Βασικές κατηγορίες Περιεχομένου Finance Αθλητικά Περιεχόμενο για τα χρηματοοικονομικά και την Οικονομία Καθετοποιημένο Περιεχόμενο για τα αθλητικά, κυρίως το ποδόσφαιρο Απευθύνονται κυρίως σε στελέχη επιχειρήσεων και τη αγοράς αλλά πλέον και σε ευρύ κοινό λόγω των οικονομικών συνθηκών Απευθύνεται σε ανδρικό κοινό Ε 18-44 Κατηγορία με πολλούς και σημαντικούς τίτλους Υψηλές Επισκεψιμότητες Πολύ Υψηλές Επισκεψιμότητες p. 7

Google Display Network Sites που συνεργάζονται με το Δίκτυο της Google και προβάλλουν αντίστοιχες διαφημίσεις στο περιεχόμενό τους Text ads, Banner ads, Video ads Pay Per Click Advertising Δυνατότητες Στόχευσης: Contextual Targeting, Remarketing, Interest Categories, Topic Targeting, Geography and Language p. 8

Google Display Network Εξασφαλίζει τη στόχευση βάσει περιεχομένου και ενδιαφερόντων των χρηστών Εξασφαλίζει το traffic στο site του διαφημιζομένου Η πληρωμή γίνεται per Click Δεν περιλαμβάνει Premium Sites & Placements Τα sites που φιλοξενούν Google Ads έχουν έσοδα από τα clicks που πραγματοποιούν οι χρήστες p. 9

Web TV Περιεχόμενο Video, web series, τηλεοπτικά προγράμματα, τα οποία διακινούνται μέσω Internet Τηλεοπτικοί Σταθμοί Web Series Media Sites Προσφέρουν τα τηλεοπτικά τους προγράμματα στα sites τους. Προβάλλουν σειρές αποκλειστικά on Web Aφορούν κυρίως σειρές που απευθύνονται σε νεανικά κοινά 13-24. Προβάλλονται μόνο μέσω Web. Portals & Vertical Portals Προβάλλουν video σχετικό με το περιεχόμενό τους. Π.χ. στιγμιότυπα αθλητικών αγώνων, αποσπάσματα εκπομπών lifestyle κ.α. p. 10

Social Media Online κοινότητες χρηστών που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα Προωθούν νέες μορφές επικοινωνίας & διακίνησης πληροφοριών User Generated Content p. 11

Social Media Υψηλή επισκεψιμότητα και χρήση 4.000.000 εγγεγραμμένοι Έλληνες χρήστες 4.000.000 Έλληνες χρήστες το μήνα Τα social media μπορούν να συμβάλουν στο branding, ως ένα βαθμό Engagement με τους χρήστες σε περιβάλλον Social Networking Δυνατότητες Στοχευμένης διαφημιστικής προβολής Demographic, Interest Pay Per Click Advertising & CPM (Facebook, Youtube) Υψηλά Response Rates για ορισμένα placements & δημιουργικά p. 12

Social Media Η αποκλειστική χρήση social media δεν εξασφαλίζει το branding ούτε το traffic στο site του διαφημιζομένου εφόσον δε συνδυάζεται και με επικοινωνία σε άλλα ψηφιακά μέσα Απαιτείται ξεκάθαρη στρατηγική επικοινωνίας και οποιαδήποτε ενέργεια θα αποδώσει σε βάθος χρόνου Ενέργειες όπως διαγωνισμοί που υλοποιούνται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν προκαλούν engagement με τους χρήστες p. 13

Google PPC Pay Per Click Advertising Στοχευμένη επικοινωνία βάσει των αναζητήσεων των χρηστών τη στιγμή που οι χρήστες αναζητούν σχετικές πληροφορίες Άμεσα αποτελέσματα από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η καμπάνια Χρήση διαφορετικών μηνυμάτων Real time monitoring & On the fly optimization Διαχείριση και έλεγχος του budget καθώς και το ROI p. 14

Google PPC Υψηλό κόστος σε ανταγωνιστικούς κλάδους π.χ. Travel, e-commerce Δεν ενδείκνυται για ενέργειες που προϋποθέτουν Branding & Awareness Όταν σταματήσει η καμπάνια μειώνεται ή σταματά και το traffic που έχει δημιουργηθεί στο site Απαιτείται χρόνος και εμπειρία για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της καμπάνιας p. 15

Search SEM Search Engine Marketing Μέθοδοι Marketing που έχουν σαν σκοπό την αύξηση της προβολής ενός website στις μηχανές αναζήτησης. Το SEM αποτελείται από το SEO και την PPC διαφήμιση. SEO Search Engine Optimization Όλες οι τεχνικές που αποσκοπούν στη βελτίωση της προβολής ενός website στα οργανικά, δωρεάν αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης. PPC Pay Per Click Πληρωμένες καταχωρήσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης μέσω συστήματος δημοπρασίας. Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο για τα κλικ στις διαφημίσεις τους. p. 16

Search Google Αποτελέσματα Αναζήτησης SEM AdWords Pay per Click Διαφημιζόμενοι συμμετέχουν σε δημοπρασία για την προβολή διαφημίσεων. SEO Κίτρινο πλαίσιο 3 διαφημ. Δεξιά 8 διαφημίσεις Οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης - SEO Ο αλγόριθμος του Google αποφασίζει για τη σειρά κατάταξης της σελίδας. Η κατάταξη (Ranking) μπορεί να επηρεαστεί μέσω τεχνικών SEO (Search Engine Optimization) p. 17

Mobile Διαφήμιση & Προώθηση μέσω mobile τηλεφώνων και συσκευών Banner advertising Spot / Video Advertising p. 18

Τύποι Mobile Advertising Mobile Display Mobile Search Mobile GDN Mobile Youtube p. 19

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Digital Media Planning & Buying p.

Digital Media Planning Η επίτευξη των εταιρικών στόχων με χρήση διαφημιστικού budget, προτείνοντας & χρησιμοποιώντας τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό καναλιών online media τα οποία είναι διαθέσιμα. Ανάλυση / Αξιολόγηση / Κατανόηση Των διαφορετικών Target Groups Της συμπεριφοράς των χρηστών / καταναλωτών Των τάσεων που διαμορφώνονται στην αγορά Των εξελίξεων που πραγματοποιούνται στο χώρο των digital media p. 21

Digital Media Buying Η αγορά χώρου (και χρόνου) σε online media sites, ο συνδυασμός εκείνων των μέσων που είναι περισσότερο cost efficient και effective για τη διαφημιστική καμπάνια Booking Η δέσμευση χώρου σε online media & placements τις επιθυμητές ημερομηνίες προβολής p. 22

Buying Models & Pricing 1 CPM Αγορά με βάση τις εμφανίσεις / impressions, CPM Βάσει του διαθέσιμου inventory των sites Προκύπτει από τα page views που δημιουργούν οι χρήστες όταν επισκέπτονται ένα web site Διαθέσιμο διαφημιστικό inventory = Page views x Αρ. διαστάσεων banners / σελίδα Παράδειγμα Ένα site με 5.000.000 page views και 3 διαστάσεις banners σε σελίδα 728x90, 300x250 & 120x600 έχει 15.000.000 impressions διαθέσιμο inventory p. 23

Buying Models & Pricing 2 Χρονοχρέωση Αγορά με βάση το χρόνο / ώρες ημέρες εβδομάδες μήνες - έτος, χορηγίες Σταθερή προβολή σε χρόνο που καταλαμβάνει όλα τα impressions ενός placement ή ενός section Όσοι επισκέπτονται τη συγκεκριμένη σελίδα, section το βλέπουν Τα συνολικά impressions υπολογίζονται βάσει των συνολικών θέσεων στη σελίδα, section προβολής p. 24

Buying Models & Pricing 3 CPC - Click Based a) Το βασικό μοντέλο bidding στο Search b) Αγορά με βάση τα clicks στα διαφημιστικά banners, CPC Pay Per Click σε Search & GDN Πληρωμή βάσει των clicks που πραγματοποιούνται στο διαφημιστικό μήνυμα ανεξαρτήτως των πόσων φορών θα εμφανιστεί αυτό στο χρήστη Πληρωμή βάσει των clicks που πραγματοποιούνται στο διαφημιστικό μήνυμα ανεξαρτήτως των πόσων φορών θα εμφανιστεί αυτό στο χρήστη Με click στο διαφημιστικό μήνυμα o χρήστης οδηγείται στο site του διαφημιζομένου p. 25

Digital Media Planning CPM ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ BUYING ΣΤΟ DISPLAY ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΕ BUYING & ΠΡΟΡΓΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ PREMIUM PLACEMENTS ΕΠΙΛΟΓΗ SITES, PLACEMENTS & FORMATS ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ OPTIMIZATION CTR% ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ SITE, PLACEMENT & CREATIVE MIX ΧΡΟΝΟΧΡΕΩΣΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΓΙΑ TO ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΥΨΗΛΟ FREQUENCY ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΧΑΜΗΛΟ CPM ΠΟΛΎ ΧΑΜΗΛΟ RESPONSE ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΤΟ PLACEMENT ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ OPTIMIZATION CPC ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ BIDDING ΣΕ SEARCH & GDN ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ TRAFFIC ΣΤΟ SITE ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ SEARCH ΜΕ ΥΨΗΛΑ CTR% KAI CONVERSIONS NON PREMIUM SITES & PLACEMENTS ΣΤΟ GDN ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΟΛΛΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ CREATIVE OPTIMIZATION ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ, ΠΩΛΗΣΗ p.

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Ad Formats p.

IAB Standards & Guidelines p. 28

728x90 p. 29

300x250 p. 30

160x600 p. 31

Display Rising Stars p. 32

970x250 p.

300x600 p.

Creative Media Skin (& Header) p.

Rich Media vs Standard Formats Rich Media Banners Interactivity Audio / Video Engagement Various Formats (expandings) Standard Banners Animated /Static No Interactivity p.

Rich Media Floating Ad Billboard with video p.

Video Ads Formats Διαφημιστικά spots σε web videos των sites Preroll Πριν την έναρξη του video έως 30 Midroll Ενδιάμεσα στο video έως 20 Postroll Στη λήξη του video έως 60 Διαφημιστικά formats παράλληλα με τα web videos των sites Text Links Overlay Image Overlay Flash Animation Banners Αποδεκτά αρχεία:.flv p. 38

Web TV Ο Χρήστης επιλέγει να δει το video -Play Εμφανίζεται Διαφημιστικό Video Pre Roll Ξεκινάει να παίζει το video που έχει επιλέξει ο χρήστης p.

True View In-Stream ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Το Ad παίζει για 5 και οι χρήστες επιλέγουν αν το διακόψουν, ή να το παρακολουθήσουν μέχρι τέλους. AD FORMAT Video, χωρίς περιορισμό στη διάρκεια Προαιρετικό συνοδευτικό banner (300x60) ΣΤΟΧΕΥΣΗ Θεματικές Κατηγορίες Δημογραφική Στόχευση (ηλικία/φύλο) ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Δημοπρασία, CPV (Cost per View) Πληρωμή μόνο των views, όχι impressions p. 40

Facebook Ads p.

Google Search Text Ads Title: (25 characters including spaces) Description Line 1: (35 characters including spaces) Description Line 2: (35 characters including spaces) Συναυλία Lady Gaga Ταξίδεψε στη Βουδαπέστη και δες τη Lady Gaga live! www.example.com p.

Mobile Display Ads Mobile Web Banner Ad Rich Media Mobile Ad (RMMA) Text Tagline Ad Video banners Video Pre Roll HTML 5 p.

Mobile Display Ads Mobile Web Banner Ad Mobile Web Text Ad p.

Mobile Display Ads Video Banners p.

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Digital Media Metrics p.

Media Metrics Κατηγορίες Metrics Media Metrics (Ad) Impression Click (Click Through) Click Through Rate Unique User Unique User Click Click Rate Per User Frequency Site Duplication Interaction Metrics Interaction Time Interaction Rate Video Interactions Expansions Display Time Event Counters Timer Events Post User Activity Post Click Activity Post Impression Activity Activity Per Click Activity Per,000 Impressions Post Click Revenue Post Impression Revenue Time Lag To Conversion p.

Media Metrics Κατηγορίες Metrics Cost Effectiveness Efficiency CPM Cost Per Mille CPC Cost Per Click CPU Cost Per Unique User CPA Cost Per Action CPS Cost Per Sale CPT Cost Per Transaction CPA Cost Per Acquisition CPL Cost Per Lead p.

Media Metrics Η Ορολογία στην καθημερινή χρήση (Ad) Impression Όταν ένα Ad / Banner σερβίρεται / εμφανίζεται επιτυχώς σε σελίδα (Web Page) στον browser ενός χρήστη Click (Click Through) Μετρά το response του χρήστη σε ένα διαφημιστικό banner Με click στο διαφημιστικό banner o χρήστης οδηγείται στο site του διαφημιζομένου p. 49

Media Metrics Η Ορολογία στην καθημερινή χρήση Click Through Rate (CTR%) Το ποσοστό των impressions που μετατράπηκαν σε click through Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των clicks με τον αριθμό των impressions και πολλαπλασιάζοντας επί 100 Παράδειγμα 15.000 clicks / 10.000.000 impressions x 100 = 0,15% Click Through Rate p. 50

Media Metrics Unique User Η Ορολογία στην καθημερινή χρήση Μοναδικό άτομο / browser που έχει επισκεφθεί ένα web site ή έχει εκτεθεί σε ένα διαφημιστικό banner Unique User Click Οι διαφορετικοί μοναδικοί χρήστες (Unique Users) που έχουν κάνει click κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας p. 51

Media Metrics - Παράδειγμα Η διαφορά μεταξύ Impression, Click και Unique User 1. Ο Χρήστης (Unique User) πληκτρολογεί τη σελίδα του site (Page Request) 2. H σελίδα του site κατεβαίνει (download) στον browser του χρήστη 3. Στο διαφημιστικό χώρο της σελίδας εμφανίζεται το διαφημιστικό banner - Impression 4. Ο χρήστης εκτίθεται στο διαφημιστικό impression το οποίο διαρκεί όσο χρόνο ο χρήστης παραμείνει στη σελίδα 5. Με click στο διαφημιστικό banner ανοίγει νέος browser με το site του διαφημιζόμενου p. 52

Media Metrics Η Ορολογία στην καθημερινή χρήση Click Rate Per User Το ποσοστό των χρηστών που αφού είδαν την καμπάνια έκαναν click Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των unique clicks με τον αριθμό των unique users και πολλαπλασιάζοντας επί 100 Παράδειγμα 8.000 unique clicks / 500.000 unique users x 100 = 1,6% Click Rate / User Frequency Πόσες φορές ένα διαφημιστικό banner / ad, έχει σερβιριστεί / προβληθεί στον ίδιο χρήστη Πόσες φορές οι χρήστες έχουν εκτεθεί σε μια καμπάνια κατά μέσο όρο p. 53

Cost Efficiency Cost Effectiveness Efficiency Δηλώνει το πόσο αποτελεσματική είναι η διαφημιστική δαπάνη μιας online campaign σε απόλυτη σχέση με τα media metrics p.

Cost Efficiency CPM Cost Per Mille (Thousand) Κόστος ανά 1.000 διαφημιστικά Impressions Το βασικό μοντέλο media buying στο display advertising CPC Cost Per Click Κόστος ανά Click Προκύπτει αφού διαιρέσουμε τη δαπάνη μίας online διαφημιστικής καμπάνιας με τον αριθμό των clicks που έχουν πραγματοποιηθεί Το βασικό μοντέλο bidding στο Pay Per Click Advertising & Search Engine Marketing p. 55

Cost Efficiency CPU Cost Per Unique User Κόστος ανά Μοναδικό Χρήστη Προκύπτει διαιρώντας τη δαπάνη μίας διαφημιστικής καμπάνιας με τον αριθμό των μοναδικών χρηστών που έχουν καταγραφεί κατά τη διάρκεια αυτής p. 56

Cost Efficiency CPA Cost Per Action Το κόστος ανά «ενέργεια» στην οποία προβαίνει ο χρήστης ως αποτέλεσμα της ανταπόκρισής του σε μία διαφημιστική καμπάνια / banner «Ενέργειες» Πωλήσεις Transactions Acquisitions Leads CPS Cost Per Sale CPT Cost Per Transaction CPA Cost Per Acquisition CPL Cost Per Lead p. 57

Media Metrics - Παράδειγμα Στην καμπάνια εκτέθηκαν 2.402.032 μοναδικοί χρήστες Internet Από αυτούς, οι 11.140 έκαναν click, δηλαδή ποσοστό 0,46% 11.140 / 2.402.032 x 100 = 0,46% Κάθε χρήσης είδε την καμπάνια 5 φορές (5,27) κατά μέσο όρο p. 58

Rich Media Metrics - Παράδειγμα p. 59

Video Ads Metrics Media Metrics Views, Clicks, CTR% p. 60

Video Ads Metrics Video Events User Interaction p. 61

Cost Efficiency - Παράδειγμα Impressions που έγιναν booked και παραδόθηκαν ανά site Αποτελεσματικότητα Καμπάνιας Clicks & Click Through Rate / Site Καθαρή Κάλυψη ανά site (Unique Users) και μέση συχνότητα ανά χρήστη p. 62

Cost Efficiency - Παράδειγμα Performance Cost Τελικά CPM, Cost Per Click και Cost Per Unique User που προκύπτουν από τη σχέση δαπάνης και media metrics Καταγεγραμμένες πωλήσεις που προήλθαν από τους χρήστες που εκτέθηκαν ή/και έκαναν click κατά τη διάρκεια της καμπάνιας. Το κόστος ανά πώληση υπολογίζεται διαιρώντας τη δαπάνη ανά site με τον αριθμό των πωλήσεων που έχουν επιτευχθεί p. 63

Key Performance Indicators Metrics τα οποία βοηθούν έναν οργανισμό ή μια επιχείρηση να καθορίσει, να μετρήσει και να αξιολογήσει την επιτυχία και πρόοδο βάσει των στόχων που έχουν τεθεί Οι KPIs πρέπει να είναι μετρήσιμοι με οικονομικά ή ποσοτικά μεγέθη Διαφέρουν ανάλογα με το Industry και το είδος της επιχείρησης / οργανισμού Αντικατοπτρίζουν τους στόχους που έχουν τεθεί εξ αρχής από τον οργανισμό / επιχείρηση p. 64

Key Performance Indicators Τι δεν είναι KPI Τι είναι KPI Αύξηση των πωλήσεων Αύξηση του όγκου των πωλήσεων από μήνα σε μήνα Media Metrics όπως CPC, CPR% Conversion Rate (Targeted) No of New Leads / Month Μείωση του CPApp από χρονιά σε χρονιά Web Site Performance Metrics Social Media Interaction (Fans, Followers, Posts, Sharing) p. 65

KPI- Παράδειγμα Media Metrics Key Performance Indictors Post Event Activity: Online Bookings p. 66

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Facebook Insights p.

Τι Μπορούμε να μετρήσουμε Demographics Metrics Επισκεψιμότητας Pageviews, Unique Visitors, Unique Active Users User Interaction Metrics Likes, Comments, Video Views, Photo Views, Unsubscribes p.

Facebook Page - Παράδειγμα p.

Facebook Page - Παράδειγμα p.

Facebook Page - Παράδειγμα p.

Facebook Page - Παράδειγμα p.

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Web Analytics p.

Web Analytics Web Analytics Η μέθοδος Μέτρησης, Ανάλυσης και Αξιολόγησης της διαδρομής του χρήστη σε ένα web site Web Analytics Tools Καταγράφουν επισκέψεις, pageviews & ενέργειες που πραγματοποιούν οι χρήστες σε ένα web site Χρησιμοποιούνται για να μετρήσουμε την απόδοση ενός web site καθώς και τη «συμπεριφορά» των χρηστών προς το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες του web site p.

Πλεονεκτήματα Ευκολία Τοποθέτησης και Χρήσης Εύρος μετρήσεων και στατιστικών στοιχείων Scalability Customized Reporting Μέτρηση, Ανάλυση και Αξιολόγηση των επισκέψεων και της «συμπεριφοράς» των χρηστών στο site p.

Βασικά Metrics Hits Pageviews Visits Unique Visitors / Repeat Visitors / New Visitors Average Time Length Bounce Rate Traffic Sources Direct, Referrals Browser Connection Speed Conversions ecommerce metrics p.

Web Analytics Tools p.

Παράδειγμα Google Analytics Page 1 Page 2 Page 3 Page 4 Page 5 Dashboard => Overview of traffic & use p.

Παράδειγμα Google Analytics Visitors Overview => New & Returning Visitors, πως αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο, ποιότητα και χαρακτηριστικά των επισκέψεων (visits) p.

Παράδειγμα Google Analytics Keyword 1 Keyword 2 Keyword 3 Keyword 4 Keyword 5 Traffic Sources Overview => Επισκόπηση των διαφορετικών πηγών επισκεψιμότητας του site p.

Παράδειγμα Google Analytics Content Overview => Επισκόπηση του όγκου των σελίδων και κατάταξη επισκεψιμότητας. Υποδηλώνει το πως οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το site και πως το βρήκαν την πρώτη στιγμή p.

Παράδειγμα Google Analytics Goals Overview => Επισκόπηση των στόχων που έχουν τεθεί π.χ. πωλήσεις, sign ups, downloads κ.α. p.

Παράδειγμα Google Analytics E-commerce Overview => Επισκόπηση του ecommerce activity στο site conversion rate, transactions, revenue p.

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Ad Serving & Campaign Management p.

Ad Management Tools Πλατφόρμες εργαλεία διαχείρισης, διανομής και παρακολούθησης στοχευόμενων διαφημιστικών καμπανιών στο web. Προσφέρουν ένα εύρος προηγμένων χαρακτηριστικών όπως αμεσότητα, ευελιξία και ευκολία προγραμματισμού και χρήσης, ενιαία και κεντρική διαχείριση των καμπανιών, στόχευση βάσει κριτηρίων ενώ ταυτόχρονα παρέχουν ένα πλήθος μετρήσιμων στοιχείων (media metrics). p.

Χαρακτηριστικά Διαχείριση, trafficking, serving και reporting των online καμπανιών Εξειδικευμένη στόχευση Υποστήριξη πολλαπλών διαφημιστικών formats Standard Banners, Rich Media, Interactive, Video κ.α. Ενιαία και συνεπής καταγραφή αποτελεσμάτων Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο On The Fly Optimization Εύκολη και άμεση προσαρμογή της καμπάνιας, real time Αποτελεσματική διαχείριση του διαφημιστικού inventory (publishers) και των online καμπανιών p. 86

Διαχείριση Media Agency Ad Management For Advertisers Advertiser 1 Advertiser 2 Advertiser n Camp 1 Camp 2 Camp n Camp 1 Camp 2 Camp 1 Camp 2 Camp n Reporting Data Reporting Data Reporting Data p. 87

Διαχείριση Media Site Ad Management For Publishers (Sites) Web Space 1 Advertisers Web Space 2 Advertiser 1 Advertiser n Web Space n Camp 1 Camp n Camp 1 Camp n Reporting Data Reporting Data Reporting Data p. 88

Παράδειγμα 728x90 standard, RM Inventory - 2.250.000 imps / μήνα Campaign A - 1.000.000 imps, 1-15/11/2012 Campaign B - 500.000 imps, 1-30/11/2012 Campaign C - 200.000 imps, 10-20/12/2012 FC 2 Campaign D - 300.000 imps, 20-30/12/2012 Σύνολο - 2.000.000 imps Υπόλοιπο - 250.000 imps p. 89

Πως Λειτουργεί 1 Advertiser Ad Server Προγραμματισμός καμπάνιας Sites & Placements Ads Impressions Κριτήρια Στόχευσης Περίοδος Δημιουργία HTML Tags Αποστολή στο site 2 Site Ad Server Τοποθέτηση HTML Tag Site & Placements Impressions Κριτήρια Στόχευσης Περίοδος p. 90

Πως Λειτουργεί 3 Ο χρήστης επισκέπτεται το web site (Page request) 5 O Ad Server καταγράφει το Impression, τον Unique User και το Click (εφόσον πραγματοποιηθεί) 4 To HTML Tag καλεί το banner από τον Advertiser Ad Server και το σερβίρει στη σελίδα του site p. 91

Πως Παραδίδονται οι Καμπάνιες 35.000 40.000 30.000 Site Pageviews Campaign B Impressions 35.000 25.000 30.000 20.000 25.000 20.000 15.000 15.000 10.000 10.000 5.000 5.000 0 12:00 πμ 1:00 πμ 2:00 πμ 3:00 πμ 4:00 πμ 5:00 πμ 6:00 πμ 7:00 πμ 8:00 πμ 9:00 πμ 10:00 πμ 11:00 πμ 12:00 μμ 1:00 μμ 2:00 μμ 3:00 μμ 4:00 μμ 5:00 μμ 6:00 μμ 7:00 μμ 8:00 μμ 9:00 μμ 10:00 μμ 11:00 μμ 0 p. 92

Βασικά Κριτήρια Στόχευσης Frequency Cap Ορισμός της συχνότητας προβολής του διαφημιστικού banner ανά μοναδικό χρήστη Geo Targeting Στόχευση βάσει γεωγραφικών κριτηρίων Computer System Operating System (Windows XP, Windows 2000 κ.λ.π.), Browser (Explorer, Opera κ.λ.π.) p. 93

Βασικά Κριτήρια Στόχευσης Internet Related Domain Name & Types, Internet Service Providers, Bandwidth (Broadband, PSTN κ.λ.π.) Time and Day Creative Optimizer p.

Targeting Frequency Cap p. 95

Targeting Geo Targeting p. 96

Targeting Time & Day p. 97

Targeting Computer System p. 98

Doubleclick Campaign Manager p. 99

Doubleclick Campaign Manager p. 100

Post Event Activity - Tools p. 101

Post Event Activity Tools Τεχνολογίες οι οποίες συνδέονται με συστήματα Ad Management ή και αποτελούν προέκταση αυτών - και επιτρέπουν την καταγραφή και ανάλυση της «συμπεριφοράς» του χρήστη στο web site του διαφημιζόμενου αφού εκτεθεί ή και έχει κάνει click στη διάρκεια μιας online καμπάνιας p. 102

Post Event Users Post Click Activity Post Click User Post Impression Activity Post Impression User Έχει δει την καμπάνια, έχει κάνει click και στη συνέχεια προβαίνει σε ενέργεια στο site του διαφημιζόμενου Έχει δει την καμπάνια, δεν κάνει click και σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή επισκέπτεται το site του διαφημιζόμενου για να προβεί σε ενέργεια. p. 103

Τι καταγράφουμε Τι είναι «ενέργεια» Visit Επίσκεψη σε σελίδα του site του διαφημιζόμενου Subscription / Application Εγγραφή / Αίτηση στο site του διαφημιζόμενου (newsletter κ.α.) Sales Online Πωλήσεις, Transactions p. 104

Παράδειγμα Online Campaign για το λανσάρισμα της Athens Airways με στόχους Το χτίσιμο του brand online Την αύξηση του traffic στο site και Την αύξηση των πωλήσεων online p. 105

Sites & Creative Mix Χρήση Portals, Ειδησεογραφικών, Χρηματοοικονομικών και sites Ψυχαγωγίας 728x90, 300x250 & Branding 4 Προορισμοί εσωτερικού με προσφορές 4 διαφορετικά θέματα p. 106

Schedule p. 107

Campaign Creatives p. 108

Campaign Tracking Tracking της Καμπάνιας Tracking του Activity των χρηστών στο site p. 109

Results Media Metrics p. 110

Results Post Event Activity p. 111

Results Post Event Activity p. 112

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Digital Academy Monitoring, Optimization, Reporting p.

Monitoring p.

Monitoring Ο έλεγχος και η παρακολούθηση της εξέλιξης της καμπάνιας σε καθημερινή βάση - μέσω των εργαλείων Ad Management p.

Monitoring Τι παρακολουθούμε Tη σωστή χρήση και τοποθέτηση των Tags από την πλευρά των sites Impressions delivery Spread Evenly Mode Clicks & Click Through Rates Unique Users Οποιαδήποτε metrics έχουμε ορίσει ως σημαντικά για την αξιολόγηση μιας καμπάνιας Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων Discrepancies ή οποιαδήποτε τεχνικά προβλήματα μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της καμπάνιας p.

Launch Campaign Site 1 Site 2 Site 3 Site 4 Site 5 Site 6 Site 7 Monitoring Delivery Monitoring Performance Clicks & Click Through Rates p.

Metrics Launch Campaign Site 1 Site 2 Site 3 Site 4 Site 5 Site 6 Site 7 p.

Monitoring Delivery Monitoring Fields Monitoring Performance Clicks & Click Through Rates p.

Reporting p.

Reporting Μετρούν την απόδοση και αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σε impressions, clicks, click rates και unique users Παρέχουν στατιστικά βάσει κριτηρίων date of week, frequency, reach by month κ.α. Είναι παραμετροποιήσιμα μέσω ενός εύρους πεδίων και κριτηρίων p.

Πλεονεκτήματα Reporting Καθορίζουν το βαθμό αποτελεσματικότητας της καμπάνιας και της αποδοχής τους από τους χρήστες. Π.χ. λίγα clicks vs υψηλού αριθμού clicks Καθορίζουν τη σύνθεση του κοινού που ανταποκρίνεται σε μια διαφημιστική καμπάνια. Π.χ. Geo targeting, day & time κ.α. Καθορίζουν από πού προέρχεται η μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας. Π.χ. Sites, Placements, Creatives p.

Standard Reports Summary Site Reach Site Reach by Month Site Placement Reach by Month Day of Week Hour of Day Geo Targeting Operating System Browser p.

Παράδειγμα Summary Site Reach p.

Παράδειγμα Site Placement p.

Παράδειγμα Report ανά δημιουργικό (Ad Unit) p.

Παράδειγμα p.

Optimization p.

Optimization Οι μεθοδολογίες & πρακτικές που θα υλοποιήσουμε ώστε: Να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση και αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας online Να ενισχύσουμε / αυξήσουμε τις Πωλήσεις, Εγγραφές και οποιεσδήποτε ενέργειες των χρηστών στο web site μας Να αυξήσουμε τη χρήση και την απόδοση του web site p.

What to Optimize? Online Campaigns Στόχοι Επικοινωνίας Media Planning, Buying Placements Creatives Post Event Activity Ενισχύουμε εκείνα τα κανάλια media sites, placements, creatives τα οποία πληρούν τους στόχους επικοινωνίας, φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα ή / και παρουσιάζουν μια δυναμική σε βάθος χρόνου p.

Βασικές Πρακτικές Optimization Awareness Ενισχύουμε τα media sites που μας δίνουν την υψηλότερη κάλυψη unique users Αυξάνουμε τη διαφημιστική πίεση καθ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας Impressions ή σε επιλεγμένα media sites & placements Χρησιμοποιούμε μεγάλα δημιουργικά και premium placements Χρησιμοποιούμε Rich Media Δημιουργικά ή / και χορηγίες ώστε να προκαλέσουμε Interaction & Engagement μεταξύ του χρήστη και του Brand p.

Βασικές Πρακτικές Optimization Αύξηση Visits στο Web Site Direct Response Θα προέλθει κυρίως από clicking κατά τη διάρκεια της καμπάνιας Χρησιμοποιούμε εκείνα τα μέσα (media sites) και δημιουργικά (Ad Units) τα οποία παραδίδουν τον υψηλότερο αριθμό clicks Μεταφέρουμε budget από media & placements με χαμηλότερη απόδοση σε αυτά με την υψηλότερη p.

Βασικές Πρακτικές Optimization Engagement on banner Αξιολογούμε προσεκτικά τα Interaction metrics των banners, για να κατανοήσουμε το Interaction / «συμπεριφορά» των χρηστών Ενισχύουμε αυτά περισσότερα impressions, χρήση σε περισσότερα sites που φαίνεται ότι προκαλούν τον υψηλότερο βαθμό engagement Σε μεταγενέστερο στάδιο ή σε επόμενη καμπάνια το optimization θα αφορά και στο δημιουργικό p.

Βασικές Πρακτικές Optimization Post Event Activity Πωλήσεις, Εγγραφές Εξετάζουμε και αναλύουμε εις βάθος όλα τα δεδομένα Post Click Activity Εγγραφές, Πωλήσεις που έχουν προέλθει από click & Post Impression Activity Εγγραφές Πωλήσεις που έχουν προέλθει από Post Viewing Σε Σχέση με Media Metrics p.

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S Εισαγωγή στο Programmatic Buying & RTB p.

Display buying has changed over time 1995 Today Few Sites Direct negotiation with sites Thousands of Sites AdNetworks help to buy inventory to reach sites efficiently Millions of sites Increased use of networks but lack of visibility and insights Billions of sites Agency solutions developed to do programmatic buying / RTB p.

What is Programmatic buying Automating media buying with software Buying only the audience you want Optimizing in real time Using data to enhance buys Benefits Audience Efficiency Increased reach and optimal frequency Media Savings Reduced waste and cost savings Business Impact Increased impact without sacrificing scale p.

RTB has already gone beyond the banner Display Exchanges Mobile Exchanges Social Exchanges Pre-Roll Exchanges Inventory Sources Connected TV Exchanges Private Marketplaces Video, mobile, rich media, and more are now available via specialized exchanges p.

A shift from buying sites to buying audiences at scale No more purchasing of ad impressions by category 1,50 1,20 1,30 0,95 1,50 1,30 1,30 50 0,90 1,00 we now purchase relevant consumers individually. p.

For example 5 4 3 2 1 Intent/In-market Bought previously, New shopping behaviour CPM 8 Matches intent Statistical twins CPM 4 Contextual Interested in cars CPM 2 Demo W20-50 CPM 1 Broad (Blind) reach buying CPM 0.2 p.

A strategy for every objective Awareness Consideration Interest Sale 1. Prospecting Reach a large portion of web users Video Pre-rolls to improve engagement Expandable display to achieve impact 2. Demographic & Behavioural Targeting Reach web users with the characteristics of gold buyers/traders (e.g. Income Levels) 3. Contextual & Site Targeting Reach web users interested in buying gold or related topics (e.g. Finance, Investing, Business News, smartmoney.com, etc.) 4. Look a Like Modelling Reach web users with similar characteristics as Bullion Vault Customers 5. Remarketing Reach web users who have already shown an interest in Bullion Vault Home Page Visitors Non Registered Visitors Registered Visitors? p.

Optimisation MAXIMISES performance Optimisation is the process of controlling the different optimisation levers or targeting settings and continuously analyse, refine and test to achieve the best performance for a client based on clear defined metrics or KPI s. ROI Context Gender Daily budgets Engagement Frequency cap Time on Site Bid Recency vcpm Visibility Reach Creative Time of the day CPA Geo Pixel Website Day Creative Position Post-view/post-click Traffic Exchange Leads Landing Page Conversion Rate p.

Agencies DIGITAL MEDIA BUYING ECOSYSTEM Media Buying Platforms (aka Trading Desks) Demand Side Platforms (aka DSPs) Ad Exchanges Sharing Data / Social Tools Yield Optimizatio n Ad Networks Creative Optimizatio n Data Optimizatio n Data Exchanges & Aggregators Publisher Tools Ad Servers Web Analytics Verification / Attribution Data Suppliers Ad Servers Ad Operations / Infrastructure p. 143

I N S I G H T S I D E A S R E S U L T S ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, KPIs p.

Χαρακτηριστικά p. 145

Χαρακτηριστικά p. 146

KPIs p. 147

Optimization p. 148