Ermis Digital Η έκθεση δεν θα πρέπει να ξεπερνάει συνολικά τις 10 σελίδες (μαζί με τις οδηγίες συμπλήρωσης των πεδίων). Για τις απαντήσεις θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέγεθος γραμματοσειράς 10 ή και μεγαλύτερο. Οι οδηγίες για τη συμπλήρωση των πεδίων της φόρμας δεν πρέπει να διαγράφονται, καθώς αποτελούν οδηγό για τις κριτικές επιτροπές. Σε κανένα σημείο της έκθεσης δεν πρέπει να αναγράφεται το όνομα της συμμετέχουσας εταιρίας επικοινωνίας. Κατηγορία: Social Media, Response/Real-Time Activity Τίτλος Συμμετοχής: Hodor, Brexit, PokemonGo, Brangelina! Χιουμοριστική Real Time Marketing Campaign από τη Χρυσή Ευκαιρία! Προϊόν/Υπηρεσία ( Brand Name): Χρυσή Ευκαιρία Εταιρία/Πελάτης: Χρυσή Ευκαιρία Είδος Προϊόντος/Υπηρεσίας: branding Διάρκεια Καμπάνιας: on going 1. Σύντομη Περιγραφή της Συμμετοχής (μέγιστο 80 λέξεις) Θα χρησιμοποιηθεί, σε περίπτωση βράβευσης, για την παρουσίαση της συμμετοχής στην τελετή απονομής και στα έντυπα της διοργάνωσης. Η καμπάνια Real Time Marketing της Χρυσής Ευκαιρίας στο πλαίσιο της στρατηγικής Μarketing προκάλεσε θετικές αντιδράσεις τόσο από τους αποδέκτες οπότε και μετατράπηκε σε user generated content, όσο και από influencers και advocates του Facebook που επηρεάζουν το κοινό στόχο ως προς την προδιάθεσή του απέναντι στα brands. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι ίδιοι οι χρήστες σχολίασαν με φράσεις όπως: "Πανέξυπνο", "Διαφημισάρα! Μπράβο!"..
2. Τι ζητήθηκε από τον πελάτη - Backround, Στόχοι, Ανάγκες της μάρκας (μέγιστο 100 λέξεις) Η Χρυσή Ευκαιρία είναι από τις πρώτες εφημερίδες αγγελιών στην Ελλάδα και μετρά 23 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στο χώρο. Σήμερα, το xe.gr που ξεκίνησε το 2002 ως το μόνο ανεξάρτητο site αγγελιών, ανήκει στα πιο δημοφιλή site της Ελλάδας, με επισκεψιμότητα που αγγίζει τους 3,5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες το μήνα. Oι πιο σημαντικοί από τους στόχους της στρατηγικής Real Time Marketing είναι η άμεση και επαρκής κάλυψη των γεγονότων της επικαιρότητας, η αύξηση του social media engagement, η διάδοση του brand και του περιεχομένου του μέσω των users, η ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες, η προσέλκυση νέων πελατών και η υπενθύμιση του brand στους χρήστες του Facebook.. 3. Στρατηγική Κοινό Στόχος Μηχανισμός (μέγιστο 100 λέξεις) Το Facebook επιλέχθηκε γιατί χρησιμοποιείται από το ευρύτερο κομμάτι του πληθυσμού στη χώρα μας. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά τόσο σε οργανικό επίπεδο, όσο και μέσω των διαφημιστικών ενεργειών που υλοποιήθηκαν μέσω του δικτύου του μέσου. Η καμπάνια σχεδιάστηκε προσεκτικά, με σαφή στόχευση και, όπως φαίνεται από τους αριθμούς, τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά.
4. Μέσα που χρησιμοποιήθηκαν Websites Newsletters Display χχ Social Media χχ Άλλο Mobile e-mail 5. Ποιο ήταν το Διεθνές Concept και πως η καμπάνια σας διαφοροποιήθηκε ή/και εξέλιξε αυτό; (max 100 λέξεις) Αφορά μόνο τις συμμετοχές που διαγωνίζονται στην Κατηγορία Διεθνές Concept Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi id pretium metus. Duis tristique tellus vel commodo tempor. Maecenas bibendum pharetra nunc eget commodo. Sed lobortis felis est, vitae fermentum erat tristique sed. Donec ut rhoncus odio. Sed venenatis ullamcorper vulputate. Vestibulum eu volutpat velit, ac placerat est. Nullam bibendum lacinia ipsum. Aliquam ac fringilla nisi. Integer elementum elit nibh, ac placerat arcu mattis eget. Duis a tortor ut purus commodo ultricies ut nec lacus. Aliquam erat volutpat. Nunc quis interdum ipsum, non aliquet ipsum. Duis mattis nisi mauris, vulputate venenatis quam consectetur id. In hac habitasse platea dictumst. Suspendisse.
6. Καταθέστε δείγμα του Διεθνούς Δημιουργικού υλικού σε jpg ή με URL Αφορά μόνο τις συμμετοχές που διαγωνίζονται στην Κατηγορία Διεθνές Concept 7. Url s Τα links για το δημιουργικό υλικό θα πρέπει να είναι απόλυτα και όχι σχετικά ( πχ. http:// www.mysite.gr) Username: Pass:
8. Δημιουργικό Υλικό Αρχεία jpg Βάλτε ενδεικτικές φωτογραφίες της συμμετοχής σας. H παρουσία της Χρυσής Ευκαιρίας στα Social Media Σημαντικός άξονας της στρατηγικής marketing του xe.gr είναι τα Social Media, μέσα από τα οποία το xe.gr δημιουργεί ένα community με τους followers, παρέχοντάς τους: 1. Άμεσες απαντήσεις σε όποια απορία έχουν αναφορικά με τη χρήση του site, μέσω των μηνυμάτων. Είναι προτεραιότητα της Χρυσής Ευκαιρίας να βρίσκεται δίπλα στους χρήστες του site για οτιδήποτε αυτοί χρειαστούν. 2. Επίκαιρη αρθρογραφία σχετική με τα ενδιαφέροντά τους (σπίτι, αυτοκίνητο, νομοθεσία κ.ά.). Τα άρθρα είναι πάντα έγκυρα, ενημερωμένα και παρουσιάζουν τις τελευταίες εξελίξεις στα θέματα ενδιαφέροντος των αναγνωστών. 3. Διασκεδαστικό περιεχόμενο που δείχνει τον ανθρώπινο χαρακτήρα του brand και υλοποιεί την πρόθεσή του να προκαλέσει θετικά συναισθήματα στο κοινό που το ακολουθεί. 4. Ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες της Χρυσής Ευκαιρίας Το xe.gr έχει παρουσία στα ακόλουθα κοινωνικά δίκτυα: Facebook: https://www.facebook.com/www.xe.gr/ (134K - Av. Engagement Rate 3%) Twitter: https://twitter.com/xe_gr (6.172 followers) Instagram: https://www.instagram.com/xe_gr/ (988 followers) LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/chrysi-eykairia-group (1.367 followers) Το πλάνο marketing της Χρυσής Ευκαιρίας για το 2016 περιλαμβάνει ραδιοφωνικά spots και outdoor panels σε στάσεις λεωφορείων, που απεικονίζουν πρωτότυπες, χιουμοριστικές, αλλά πραγματικές αγγελίες που έχουν καταχωρηθεί στην εφημερίδα στο παρελθόν. Το ίδιο εικαστικό χρησιμοποιήθηκε και για καταχωρήσεις στην εφημερίδα "Χρυσή Ευκαιρία" (Screenshot συμμετοχής).
Ωστόσο, η καμπάνια αυτή δεν προκάλεσε ιδιαίτερο engagement, έτσι ώστε να γίνει viral από τους ίδιους τους χρήστες, όπως ήταν ο αρχικός της στόχος. Για να αλλάξει αυτό, η "Χρυσή Ευκαιρία" εφάρμοσε μια Real Time Marketing Στρατηγική που βασίστηκε στο concept και τα εικαστικά της outdoor καμπάνιας. Στρατηγική Real Time Marketing Επικαιρότητα 22/5/2016 Game of Thrones Season 6 Episode 7 "Τhe Door" Μεταξύ των χαρακτήρων της δημοφιλούς σειράς Game of Thrones περιλαμβάνεται ένας αγαθός γίγαντας με το όνομα Walder. Ο Walder ανήκει στο υπηρετικό προσωπικό της οικογένειας Stark και έχει αναλάβει την προστασία και τη μεταφορά ενός από τους γιους της οικογένειας που είναι παράλυτος από τη μέση και κάτω. Από την αρχή της σειράς ο Walder δεν μιλούσε καθόλου, ενώ όταν μίλησε, επαναλάμβανε συνέχεια τη λέξη "Hodor!", η οποία καταλήγει να είναι το όνομα με το οποίο τον φωνάζουν. Το νόημα της λέξης επεξηγείται στο συγκεκριμένο επεισόδιο, όπου βλέπουμε ότι προέρχεται από τη φράση "Hold the door" την οποία άκουγε ο Walder τη στιγμή που "παρέλυσε" πνευματικά. Το επεισόδιο τελειώνει με το θάνατο του Hodor κρατώντας την πόρτα και προστατεύοντας τον Bran Stark από επίθεση που απειλούσε τη ζωή του. Την επόμενη της προβολής του επεισοδίου έγινε viral το concept εικαστικών που απεικόνιζαν σφήνες πόρτας με το όνομα του Hodor. Δείτε εδώ σχετικό άρθρο: https://www.yahoo.com/news/everyone-trolling-game-thrones-fans- 121000007.html Η "Χρυσή Ευκαιρία" δημοσίευσε μια ολοσέλιδη καταχώρηση στο οπισθόφυλλο της εφημερίδας με το εικαστικό που μπορείτε να δείτε στο screenshot της συμμετοχής με το κείμενο: "ΗODOR Σφήνα πόρτας. Κρατάει γερά κάθε είδους εισβολή. Για εσωτερική ή εξωτερική χρήση από το Wall. Aντέχει και σε επιθέσεις από White Walkers. Τιμή 1,56. Η καταχώρηση αυτή, ενώ δεν προβλήθηκε ποτέ σε κάποιο από τα μέσα της Χρυσής Ευκαιρίας, δημοσιεύθηκε από τους χρήστες, καθώς και στο site της Huffington post. 23/6/2016 Brexit Την επόμενη του Brexit, η "Χρυσή Ευκαιρία" δημοσίευσε στο Facebook το εικαστικό των outdoor με την ακόλουθη αγγελία: "ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΧΩΡΑ κατά προτίμηση στην
Ευρώπη, ευκατάστατη, ελκυστική, πολύ πιστή, εχέμυθη, χωρίς δεσμεύσεις και τάσεις για δημοψήφισμα, για να αντικαταστήσει άλλη χώρα στην ΕΕ, λόγω αποχώρησης. (Ζητήστε τον κ. Ζαν Κλοντ)". 3 ημέρες μετά δημοσιεύτηκε νέα αγγελία με το ακόλουθο κείμενο: "ΓΗΡΑΙΑ ΧΩΡΑ, ευκατάστατη, με μεγάλη εξ αδιαιρέτου περιουσία, με βασιλικές καταβολές, προσφάτως διαζευγμένη, πλήρως ανεξάρτητη, με αγάπη για τις περιπέτειες και για το τσάι, ζητά παρέα χωρίς δεσμεύσεις γιατί νιώθει μοναξιά. Τηλ.... ή info@savethequeen.co.uk" Αποτελέσματα Brexit 1 Brexit 2 Μέσος όρος κλάδου Date 24/6/2016 27/6/2016 CTR 4% 3% 0,79% CPA 0,02 0,02 0,20 Επιπλέον, έγινε share από δημοφιλείς λογαριασμούς του Facebook (π.χ. https://www.facebook.com/gortsos/photos/a.114995381927994.22813.1023420898 59990/1053003901460466/?type=3&theater) 11/7/2016 Pokemon Go Το νέο παιχνίδι Pokemon Go, που έγινε viral με τον πιο γρήγορο ρυθμό στην ιστορία του Internet, αποτέλεσε ένα ακόμη θέμα για την καμπάνια Real Time Marketing της Χρυσής Ευκαιρίας. Το κείμενο της νέας αγγελίας ήταν το εξής: "ΝΕΟΣ, αξιόλογος, δυναμικός, μοναχικός καβαλάρης που του αρέσουν τα παιχνίδια και τα ταξίδια, άριστος εκπαιδευτής, διαθέσιμος 24/7, ζητά γνωριμία με εκπαιδευτές αντίστοιχου επιπέδου για να ανεβούμε παρέα levels στο Πόκεμον Γκο! Αποτελέσματα Pokemon Μέσος όρος κλάδου Date 14/7/2016 CTR 5% 0,79%
CPA 0,02 0,20 Η κοινή συνισταμένη στις παραπάνω ενέργειες είναι η εφαρμογή της στρατηγικής του Real Time Marketing. H αμεσότητα και η ταχύτητα, καθώς και η άμεση ανταπόκριση στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος και της επικαιρότητας προεκτείνονται και στη γενικότερη κουλτούρα του brand και καταλήγουν σε brand lifting στους αποδέκτες των μηνυμάτων. Έτσι, οι καταναλωτές θεωρούν ότι η "Χρυσή Ευκαιρία" θα αντιδράσει το ίδιο γρήγορα και σε κάποια δική τους ανάγκη ή αίτημα ή παράπονο και ότι θα εξυπηρετηθούν άμεσα και αποτελεσματικά. Ταυτόχρονα, βλέπουν ότι η εταιρία έχει χιούμορ, ότι είναι σύγχρονη και παρακολουθεί την επικαιρότητα τη στιγμή που διαδραματίζεται. Oι πιο σημαντικοί από τους στόχους της στρατηγικής Real Time Marketing είναι η άμεση και επαρκής κάλυψη των γεγονότων της επικαιρότητας, η αύξηση του social media engagement, η διάδοση του brand και του περιεχομένου του μέσω των users, η ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες, η προσέλκυση νέων πελατών και η υπενθύμιση του brand στους χρήστες του Facebook. Το Facebook επιλέχθηκε γιατί χρησιμοποιείται από το ευρύτερο κομμάτι του πληθυσμού στη χώρα μας. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά τόσο σε οργανικό επίπεδο, όσο και μέσω των διαφημιστικών ενεργειών που υλοποιήθηκαν μέσω του δικτύου του μέσου. Η καμπάνια σχεδιάστηκε προσεκτικά, με σαφή στόχευση και, όπως φαίνεται από τους αριθμούς, τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά. Αξιολογώντας τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα των παραπάνω ενεργειών στα πλαίσια της στρατηγικής Real Τime Μarketing παρατηρούμε ότι προκάλεσε δράσεις τόσο από τους χρήστες και μετατράπηκε σε user generated content, όσο και από influencers και advocates του Facebook που επηρεάζουν το κοινό στόχο ως προς την προδιάθεσή του απέναντι στα brands. Τέλος, οι ίδιοι οι χρήστες σχολίασαν τις ενέργειες με φράσεις όπως: "Πανέξυπνο", "Διαφημισάρα! Μπράβο!". Επομένως, συνολικά έχουν συμβάλει στην επίτευξη όλων των παραπάνω στόχων. Για τους παραπάνω λόγους θεωρούμε ότι οι παραπάνω ενέργειες πρέπει να βραβευθούν στη συγκεκριμένη κατηγορία. 2. Link http://www.huffingtonpost.gr/2016/06/03/hodor-porta_n_10278630.html